聽講香港高材生對台灣人的評價其實是這樣咁其實坦白說,港女身為80年代畢業於香港八大名校之一的高材生係唔鍾意台灣嘅!包括台灣人!部落客姬蝶真係少數港女可以傾得到偈嘅台灣人!
台灣其實好多黑幕!包括好似好多食品都係加咗好多化學添加劑,但係唔講出嚟,唔爆出嚟就當冇事---台商貪小便宜孤寒的心態囉

其實台灣係一個好落後嘅地方 記得十幾年前去過一次台灣,完全係顛覆咗我嘅想像!我冇諗過會咁落後!仲衰過我小時候住嘅地方!

坦白說,港女係唔鍾意台灣嘅!包括台灣人!姬蝶真係少數港女可以傾得到偈嘅台灣人! 台灣女人其實好恐怖!更何況是台灣的媽媽!心機太重了!

但係啲台商又要扮清高喎所以港女好憎台灣嗰啲小心眼啊小氣啊嗰啲文化所以點解港女一直對台灣人都好冇好感 台灣女人又小氣又小心眼又記仇!

 

台灣男人嘅又唔似係一個有男子氣概嘅男人!成日就扮晒紳士,其實就衰過鵪鶉 ;香港的深水埗其實係九龍嘅一部份,台北啲樓真係同深水埗冇乜分別

港男是否給人斯文有禮的高材生印象?

唔係個個都係咁樣㗎,我發覺香港人男仔年輕嗰一代好多都好似台灣嘅男仔一樣表裏不一,假到死
聽講香港專業人士的薪水是否高過3W HKD/month?
都要睇吓係邊方面嘅技術人才囉!
當然有專業技能嘅搵錢係多啲係真嘅

港女有個好朋友嫁咗俾台灣人,佢當時係婚內出軌我朋友,後尾離咗婚同我朋友喺埋一齊,佢自己生意做得唔好就拎我朋友發脾氣,拳打腳踢。但我個朋友最後都係嫁咗俾佢!我好記得我喺佢哋婚禮嗰一日我同個男人耳邊講:你唔好蝦我朋友,你蝦佢即係同我作對,我係一定唔會放過你!你做過嘅嘢我會雙倍奉還

港女講真話真的太犀利了無怪明星阿嬌會和台灣醫生離婚,價值觀不同的婚姻無辦法繼續下去,就離婚囉!

[粵語版]台灣人的缺點

以前女人無能力迫於無耐靠男人,現在女人搵到食,所以唔鐘意就隨時可以離婚
人生冇幾多個十年嘅如果離婚係好嘅都係好事啊,其實好睇個人際遇,同埋天命,任何事情都唔會有絕對嘅對與錯..與其在愛與痛的邊緣遊走不如開始另一段新的生活
arrow
arrow
    全站熱搜

    姬蝶 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()